Навчальні предмети

Урок з англійської мови у 2 класі. Тема: Тварини

 

Войтенко Людмила Михайлівна,
вчитель іноземної мови
Вінницько-Ставської ЗОШ І-ІІ ступенів
Васильківського району

Тема: Тварини.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок
Мета: Ознайомити учнів з новими словами і практикувати в їх вживанні: lion,elephant, dolphin.Ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання: What animals are these? і відповідь на них: They are... .Повторити граматику попередніх уроків: can, cannot. Практикувати у читанні слова з а у закритому складі. Ввести буквосполучення ow. Виховувати любов до тварин.
Обладнання: Підручник, малюнки.


Хід уроку


І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ

Привітання й повідомлення теми та мети уроку. Greeting and Аim.
Учні та учитель вітають один одного.
Teacher. Pupils, what do you say in the morning?
Pupils. We say "Good morning".
Теacher. Pupils, what do you say in the afternoon?
Pupils. We say "Good afternoon".
Teacher. Pupils, what do you say in the evening?
Pupils. We say "Good evening".
Теасher. Pupils, what do you say at night?
Pupils. We say "Good night".
 Теасher.  Sit down.

Т: Today's topic is «Animals ». Today you are going to learn the new words, be able to ask the question «What animals are these?» and answer: They are... . and read words with ow.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.    Мовна розминка. Warm-up.
Who says meow? — The cat does.
woof - woof? — The dog does.
squeak - squeak? — The mouse does.
oink - oink? — The pig does.
baa - baa? — The sheep does.
 moo - moo? — The cow does.
 hiss -  hiss? — The snake does.
 roar -  roar? — The lion does.

2. Перевірка домашнього завдання. Check on Homework.

1)    Усі учні парами за викликом учителя по черзі розігрують сценку коміксу.
2)    Учитель показує по черзі малюнки змії, жирафа, кролика, мавпи.
Т: I show you animals. You name them.
Ps: Snake/giraffe/rabbit/monkey.
3)    Учні за викликом учителя читають слова речення на с. 116.
4)    Учитель перевіряє зошити і словники.
5)    Учні пишуть диктант.


3.Подання нового лексичного матеріалу і практикування в його вживанні. Presentation and Practice.
T: Сьогодні ми з вами вивчимо но¬вих тварин, але перед тим як ви познайомитеся з ними, ви повинні попрацювати. Тварини сховалися в нас у своєму будиночку. (Картинки з тваринами прикріплені зі зворотного боку дошки.) Щоб побачити їх, ви повинні розв'язати задачку. На дошці написані слова, а ви по¬винні поєднати слова з транскрипцією, що відповідає слову.
Lion    [‘dolfin]
Dolphin [‘elifent]
Elephant  [‘laien]
The teacher calls one pupil for each word to the blackboard. Pupils watch words with the transcription.
T: Repeat: lion. (Учитель нази¬ває імена декількох учнів, які по черзі повторюють слово.)
T: Good. Repeat: dolphin. (Учитель називає імена декількох учнів, які по черзі повторюють слово. Repeat: elephant. (Ще декілька учнів за викликом учителя повторюють слово.)
 Т: Now open your vocabularies. Write down the words. (Учні переписують з дошки но¬ві слова з транскрипцією та перекладом.) Open your books at page 117. Read the words (Чотири-п'ять учнів за бажанням читають слова.)

4. Подання нового граматичного матеріалу. Читання.  Presenting Grammar. Reading.
1) Підготовка до читання.
Учитель перекладає українською слова they та these.
2) Читання.
Т: Page 117. Look, listen and repeat. (Учні читають комікс за вчителем.) Now act out the comic. (Учні розігрують комікс за ролями.)
3) Контроль розуміння.
Т: Close your books. Translate into English: Що це за тварини? Це — слони. Вони мо¬жуть літати? Ні, не можуть. Вони можуть бігти.
4) Учні повторюють за вчителем речення на с. 118.
Т: Turn over the page. Page 118. Remember. Repeat after me: What animals are these? They are dolphins. Зверніть увагу: подібні речення можна починати і словом these: These are dolphins. Але після запитань «What... are these?» зазвичай відповідь почи¬нається з «they». Чому?
У разі потреби учитель допомагає: читає запитання та відповідь, але замість they у від¬повіді використовує these.
5)    Учні в парах ставлять запитання до малюнків на с. 118 та відповідають на них.
Т: Page 118. Ask and answer. Pair work.

5.Фізкультхвилинка. Physical Activity.
T: T: Stand up. Listen and repeat:
 It's fun to be this,
It's fun to be that,
То leap like a lamb,
(Учні підстрибують, як ягня)
То climb like a cat,
(Лізуть по дереву, як кішка)
 То swim like а fish,
(Пливуть, як рибка)
То hop like a frog,
(Стрибають, як жабка)
То trot like a horse,
(Ступають, як кінь)
То jump like a dog.
(Стрибають, як песик)

6. Повторення граматичного матеріалу. Grammar Revision.
1)     Учні ланцюжком складають речення до малюнків на с.117.
Т: Page 117. Point and say. Chain drill.
2)    Учні в парах розглядають малюнки на с. 118 та обговорюють їх.
Т: Turn over the page. Look and talk with your friend. Pair work.

7. Практикування учнів у читанні. Reading Rules. 

Т: Page 118. Read after me: and, can, hand, animal, rabbit, Africa. Now you read. (Два-три учні читають слова.) Read after me. (Учитель читає речення першого абзацу, учні читають речення за вчителем, потім три-чотири учні по черзі —самостійно.) Look! Ow читається, як і літера о у відкритому складі. Read after me. (Учитель читає речення другого абзацу, учні повторюють за вчителем.) Now you read. (Три-чотири пари  учнів читають репліки діалогу.)

8.  Гра.. The game "ELMO says..."
The teacher gives to the children masks of different animals and says: "You are a hare, you are a bear", etc. Pupils ask each other:
PI. Who are you?
P2.1 am a bear.
 PI - P2-P3-P...
 The teacher takes a toy Elmo and says:
Ми пограємо у гру. Якщо ви почуєте слова "ELMO says...", то виконаєте ту команду, якщо ні, то не будете ви¬конувати команду.
Elmo says: Lions, stand up!
Elmo says: Hares, stand up!
Lions sit down!
 A bear, stand up!


III.    ЗАКЛЮЧНА  ЧАСТИНА  УРОКУ
1. Домашнє завдання. Homework.
 Вивчити нові слова: lion, elephant, dolphin.
Читати слова та речення на с. 118.
Прописати по рядку слова: show, snow. У кожному слові підкреслити буквосполучення ow. Підготувати ці слова до диктанту.
    Вивчити речення коміксу.
Зробити малюнки до нових слів у словниках.
Зробити кумедний малюнок тварин, назву яких вивчили на уроках. Це може бути малюнок слонів, або дельфінів, або левів. 

2. Підведення підсумків уроку. Summarizing.
Т: What do you remember from the lesson? You work very well today.
Ania, Vova... are good for you.
Olia, Vania... tried hard, and nice.
Kolia, Masha...   
Well done!
The lesson is over. Good-bye.
Good-bye song
Good-bye Jack and Sue.
Good-bye Jack.
Good-bye Sue.
 Good-bye Jack and Sue.
Good-bye Jack and Sue.

Використана література

1. Барташніков О. Ігри для початкового навчання англійської мови : навчальний посібник. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2004.
2. Метьолкіна О. Пісні на уроці англійської мови // Іноземні мови в школі, 1996. – №4. – С.28-30.
3. Казачінер О.С. Формування пізнавального інтересу учнів // Англійська мова та література. – Основа, 2005. – №1-3. – С.2-4.
4. Казачінер О.С. Лінгвістичні навчальні казки як засіб мотивації навчання молодших школярів на уроках англійської мови // Англійська мова та література. – Основа, 2004. – №26. – С.2-4.
5. Куліш В. Цікава англійська для дітей. Казки, загадки, захопливі історії. –
Д.: Стакер, 2003.
6. Плахотник В., Сірик Т. Книжка для вчителя до навчального посібника з англійської мови для 1 класу шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. – К.: Освіта, 1998.
7. Карпенко О. Англійська мова : підручник [для  2 класу загальноосвітніх навчальних закладів]. –К. : Навчальна книга, 2002.
8. Коломієць О. Вивчаємо англійську мову у грі : робочий зошит до підручника англійської мови для 6 класу. –  К. : Освіта, 1997.
 

Рейтинг: +1 Голосов: 1 40917 переглядів

Немає коментарів. Ваш буде першим!